א. לאפיס פועלת במרץ להגשמת יעדיך, עם היועצים הטובים ביותר בתחומם. כל היועצים – תחת מטריה אחת.

מערכת הסאניטריות הינה בעלת חשיבות גבוהה, במקרים של תקלה המערכת יכולה לגרור אחריה פתיחת קירות וריצפה, כבישים וכד’, על כן יש לתת דגש רב בביצוע התוכנית הסניטרית והכנת התשתיות, וזאת בכדי לקבל שרידות מקסימאלית של המערכת ולהימנע ה”תסבוכות” מיותרות בעתיד.
ברשותה של לאפיס עומדים כיום כ- 5 מהנדסי אינסטלציה המומחים בתחומם עם ניסיון רב שנים, המייעצים הן בתכנון וביצוע בשטח והן בהכנת התוכניות הסניטריות המוגשות לרשויות המקומיות.

תפקידו של יועץ חשמל מתבצע במספר שלבים:
שלב ראשון – על היועץ לברר מול מתכנן המבנה את צרכיי המקום ודרישותיו בנושא התאורה ואביזרי החשמל, חלוקת לוח, דרישות סף מחברת חשמל בהתבסס על התוכניות.

שלב שני – היועץ יבקר במקום המבנה ויוודא שלא קיימות בעיות כלשהן, כמו כן, בתיאום לדרישותיה של הרשויות המקצועיות, במידה וקיימות.

שלב שלישי – יועץ החשמל יגיש תוכנית ראשונית לאישורו של עורך הבקשה והערכה תקציבית לבעל העסק.
שלב רביעי – לאחר קבלת היתר הבניה, יכין היועץ תוכנית חשמל מוגמרת על סמך התוכניות המאושרות, בתיאום עם תוכניות מיזוג האוויר ומערכות המים השונות.

בדומה ליועץ החשמל, על יועץ מיזוג אוויר לבצע תכנון מוקדם של המערכת בהתאם לדרישות הבנייה ובתיאום עם שאר יועצי המבנה.

להגיש הצעת מחיר עבור המערכת והרכבתה לבעל העסק, ולוודא לאחר קבלת אישור התוכניות כי המערכת אכן מתאימה לביצוע הבנייה המבוקשת וכמובן מערכת ירוקה וחסכונית.

נושא בעל חשיבות עליונה שצובר תאוצה בימים אילו. היועץ הינו מהנדס בעל הכשרה המיועדת לאישור נגישות מבנים, תשתיות וסביבה.

מטרתו של יועץ נגישות היא לוודא כי בית העסק/המפעל עומד בכל תקנות החוק לשיווין זכויות אנשים עם מוגבלות, לדוגמא: מעברים ציבוריים, שירותי נכים בקרבת העסק, חניות, מעליות וכו’.

אישור הנגישות הינו נדרש ע”י הרשות המקומית כהתניה לקבלת הרישיון/ההיתר בניה.

קונסטרוקטור הינו מהנדס בניין בעל רישיון בהנדסת מבנים ממשרד התמ”ת ובעל ותק של מספר שנים בתכנון ופיקוח מבנים.

בדיקת קונסטרוקטור הינה בדיקה המחויבת ע”י הועדה לתכנון ובניה להגשת היתר הבניה ומטרתה לוודא שאין חשד לבעיות במבנה כגון: סדקים, שקיעת ריצוף, יציבות המבנה ועוד.

בבדיקה זו מצהיר הקונסטרוקטור על תקינותו של המבנה המבוקש, בנוסף להגשת החישובים הסטטיים של המבנה על ידיו.

בכל היתר בניה חובה לשלב קונסטרוקטור לאישור הליכי הבניה.

עומדים לפני פתיחת עסק חדש? מעוניינים לקבל רישיון עסק ללא עיכובים מיותרים? יועץ בטיחות אש מוסמך ומנוסה של חברת לאפיס יעזור לכם להימנע מתקלות אפשריות, ולהיערך נכון לפתיחת העסק שלכם.

לייעוץ ולמידע חייגו למספר 5353992 – 03

חברת לאפיס מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע מובילים, שמספקים לכם ייעוץ חשוב, תוך התחשבות באילוצים של כל בית עסק. בחברת לאפיס אתם נהנים מכל העולמות:

·         אנשי מקצוע מובילים, המתמחים בייעוץ לבעלי עסקים בתחילת דרכם.

·         ניסיון רב שנים, שעוזר לכם לחסוך כסף.

·         ריכוז של כל השירותים תחת קורת גג אחת – כשכל היועצים וכל נותני השירות הדרושים לכם פועלים תחת מסגרת ארגונית אחת, אתם נהנים משירות יעיל ומהיר יותר.

מדוע חשוב לפנות ליועץ בטיחות אש?

כדי לקבל אישור עסק, בעל העסק מחויב להציג אישור מכבי אש, המאשר כי המבנה שממנו יפעל בית העסק עומד בכל דרישות בטיחות אש. טופס כזה אינו דבר של מה בכך, שכן נציג מכבי אש בודק את אמצעי הכיבוי במקום ואת תקינותם, הוא בודק נהלים לכיבוי שריפות, את פתחי יציאות החירום ועוד. בחלק גדול מהמקרים מתגלות אי התאמות לדרישות התקן, ובעלי העסקים נדרשים לבצע תיקונים שעולים ממון רב. יועץ בטיחות אש מספק לבעלי העסקים את כל המידע הדרוש כדי להימנע מאותם ליקויים, ובכך מאפשר להם לקבל את האישור הדרוש ללא עיכובים מיותרים.

יועץ בטיחות אש של חברת לאפיס

חברת לאפיס מתמחה בסיוע ובליווי עסקים בתחילת דרכם, ומטבע הדברים יש לה יועץ בטיחות אש מקצועי, מנוסה ומוסמך. היועץ מבצע את הבדיקה הדרושה, ומעביר לבעל העסק רשימה של המלצות של כל הפעולות שיש לבצע בטרם פנייה למכבי אש. העבודה של חברת לאפיס מתבצעת במהירות וביעילות מתוך מטרה לזרז את קבלת אישור העסק.